Sidor

onsdag 2 november 2011

Måndag

Undrar lite vart vi hamnat...metalldetektorer vid entrén till hotellet...Blir spännande att ge sig ut på en löprunda ;).

Hotellområdet är betydligt större än vad jag trodde. Sex olika pooler utspridda lite här och där. De fem stjärnorna som hotellet har är nog baserade på hur många kilo marmor som använts snarare än fräschör ;). Tar det säkra före det osäkra och går på Solresors infomöte nu på morgonen för att kanske undvika de värsta fällorna. Gjorde ett inköp igår som förmodligen inte var mitt bästa på länge...lite vatten ett par RedBull och några kex. Gick på ca 300 SEK :-0.

Snuset lär iaf räcka hela veckan. Hade förbeställt innan resan för leverans till flygplansstolen men på Arlanda fick jag en hemsk tanke om att det inte skulle ligga där så jag köpte en stock för säkerhets skull ;).

Ebba har gjort en sit-ups-utmaning som startar idag. Den innebär att den av oss som gjort flest sit-ups till nyårsafton vinner. Jag antog utmaningen och chockades ordentligt när Ebba startade och jag avbröt henne när hon gjort 100st!! Jag lyckades med 50 och då i två omgångar...bara för att strö lite salt i såren så körde Ebba åtta till och bara skrattade :). Hade kanske lite otur när jag tänkte...tog inte med i beräkning att Ebba är nio år och gymnast...:-0.

Fiskkväll på restaurangen ikväll. Helt ok och vi är fortfarande positivt överraskade av maten här i Sharm El Sheik :). Har ambitioner om löptur i morgon. Får se hur det blir med den saken...nu zzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar