Sidor

tisdag 15 november 2011

Den där Roger, han...

...kan det här med att coacha och sätta ihop pass med variation :)! Idag bjöds det på 10 min uppvärmning och sedan 5k löpning i tävlingsfart. Sedan skulle det vara 10 min nedvarvning men det slarvade jag med...Tävlingstempo för mig blev ett snitt på 5.06 där sista kilometern var den långsammaste och "Gustavssons backe" var rätt tung efter ca 4,5k men det gick bra :).

Har även ett gäng coacher på hemmaplan också. Var lite inne på att banga träningen idag vilket jag sa till äldsta dottern på väg hem från skolan och jag skyllde på att det var ganska kallt ute. Hon svarade då "du har ju vinterkläder...!". Inget att snacka om alltså - på med mössan och ut i mörkret. Självklart hade jag även nya löparhandskarna som inte bara är praktiska för pekskärm utan även jäkligt sköna :-).

Ha en skön tisdagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar