Sidor

söndag 26 juni 2011

Efter precis 969 meter...

...var det färdigsprunget för mig nu på morgonen. Inte på grund av nacken, knä eller annan vanlig åkomma. Nej då det var en usel geting som satte punkt för mig idag då den valde att flyga ner i halsen på mig. Kändes som någon körde ner en dammvippa i halsen på mig. Det tog tvärstopp i andningsapparaten och jag lyckades precis ta i så pass mycket att jag kunde stöta upp den. Såg först när den kom upp att det var en geting. Tur var väö det annars hade nog paniken varit total. Kändes som den hann nypa till mig så jag vågade helt enkelt inte springa vidare om jag helt plötsligt skulle börja svullna igen. Blev istället att ta mig hemåt i lugnt tempo. Jag som hade ett så himla fint klipp i steget på morgonen och hade redan i mina tankar sprungit milen flera gånger innan jag ens fått på mig löparskorna...hade dessutom gjort det på sub 50 som är mitt mål att klara av i sommar.

Får nu helt enkelt trösta mig med att pass PoWorkout innan familjen vaknar och det är frukostdags. Som man kan se nedan så har jag inte kört med denna fenomenala App på ganska länge...dags att komma igång igen :)!


På schemat idag står en båttur med pappa som fyllde 75 förra veckan. Ser ut som vädrets makter är med oss. Hoppas även på en getingfri fortsättning på dagen...

Ha en skön söndag

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar