Sidor

onsdag 15 juni 2011

En skitdag som...

...tog sig till slut. Någon timme efter lunch idag fick jag så ont i magen att jag helt enkelt inte kunde sitta upp vid skrivbordet. Blev tvungen att för första gången besöka jobbets vilrum. Låg ner drygt en halvtimme och kunde sedan jobba vidare men hade vansinnigt ont. Jag hade klämt en egenkomponerad sallad med en hel burk kräftstjärtar till lunch och jag bara utgår från att det var något som inte stod rätt till med kräftorna. Väl hemma på kvällen släppte smärtan och jag bestämde mig för att ta en liten runda med löpskorna. Även om jag kände mig lite groggy så var det himla skönt. Blev 6,5k på drygt 35 min. Sprang sista biten med en härlig solnedgång i blickfånget.


Det blev alltså två vilodagar innan jag körde ett träningspass efter HalvVättern. Var nog välbehövligt för det var ju inte helt utan träningsvärk jag vaknade upp till i går morse. Tycker ändå att jag repade mig snabbt efter 15 mils cykling. Känns riktigt schysst att ha kommit i så bra form så att det faktiskt fungerar :).

Nu lite slappning innan kvällsduschen.

Ha en skön onsdagskväll

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar