Sidor

fredag 24 juni 2011

Vaknar upp och...

...har mer ont i nacken än någonsin. Antingen så fick jag en så grym behandling av Naprapat Göransson i förrgår så det helt enkelt är på grund av "misshandeln" eller så har jag inte den blekaste aning om varför jag straffas på detta grymma sätt...jag vill ju ha färgfilm och inte den här monokroma soppan! Hade i helgen tänkt träna lite inför Vansbrosimningen som väntar runt knuten men får nog glömma det och fokusera på vila och återhämtning. Det finns även en liten risk/chans/möjlighet att nackbesvären inte enbart hänger ihop med cyklingen utan kanske även kan bero på att jag även bytt fysisk arbetsplats på jobbet. Började misstänka detta häromdagen och gick och hämtade min gamla kontorsstol på förra avdelningen. På den nya var det nämligen armstöd vilket jag inte varit van vid. Vad det än beror på så är jag lååångt nere och det måste vända nu :)! Semestern börjar nu så kontorsstolens eventuella bidrag elimineras nu under några sköna veckor.

För att få lite bra schwung på midsommaraftonsmorgonen serverades det jordgubbar med vispgrädde till frukost idag.


Nu vänder det - nu kör vi! Ha den bästa midsommarhelgen man kan tänka sig :)!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar