Sidor

torsdag 30 juni 2011

Rejält bakis kände..

...jag mig i morse. Det var dock inte alkohol som var boven till det utan det var jag som hade lite otur när jag tänkte (eller så tänkte jag helt enkelt inte...). Polaren Per var hemma hos oss med sina tjejer på kvällen och vi satt och pimplade kaffe till framåt 22-snåret. Sen var det stört omöjligt för mig att somna...var nog vaken till runt tre och klockan 06.30 knackade min fru mig på axeln och undrade varför jag låg och sov i soffan ;). Alltså kaffe med påföljande dålig sömn kan framkalla ruggiga bakiskänslor!

Nu har det dock gått över och adrenalinet börjar pumpa lite eftersom det är löpdags om en timma. Ska klämma minst 12k med Fredrik och Per. Nyfiken på hur det ska gå att springa tillsammans. Ordentligt varmt är det också så nu laddar jag med dryck för det lär behövas :).


Ha en skön torsdagskväll

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar