Sidor

måndag 18 juni 2012

Är mäkta förvånad...

...över att jag inte har mer känningar efter 30 mils cykling. Ett träningspass som höll på i 13h och 37 min tycker jag borde ge mer träningsvärk. Det känns som det skapade mer trötthet faktiskt. Skulle kunna sova mååånga timmar i natt men ska tyvärr upp strax före 5 i tjänstens vägnar...

Den här fina välkomstskålen var framställd till oss när vi kom fram till huset i Motala i fredags. De vi lånade huset av visste vad cyklister går igång på ;).


Och så här såg den ut ett dygn senare...


Laddade ner data från min klocka igår kunde se att jag brände ca 7500 kcal under loppet så några bananer och dextrosol kunde jag ju kosta på mig ;). Kan inte låta bli att lägga ut kartbilden från Garmin som visar loppet. I vanliga fall så blir det en helt annan bild på träningspassen där man nästan ser gatunamnen men nu blev det ett litet annat förhållande ;).


Nu blir det lite förberedelser för morgondagen och fokus på sömn.

Ha en skön måndagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Vilken bragd, både själva cyklingen och återhämtningen. Cykelhataren i mig har nästan börjat tänka konstiga tankar om... eller nej, det var ingenting.

    Men grattis!

    SvaraRadera
  2. Tack Fröken Fräken! Det är klart du ska tänka vidare i dina konstiga tankar och ta en sväng runt sjön :)! /Affe

    SvaraRadera