Sidor

tisdag 12 juni 2012

Känns lite konstigt men...

...framförallt börjar det pirra en del i loppnerverna. Konstigt för att jag inte har cykelträning framför mig utan tar det lugnt och fint hela denna vecka och pirret för att det känns galet långt att cykla 30 mil på lördag! Cyklar fram och tillbaka till jobbet och undrar hur det egentligen kommer att kännas när jag passerat 16 mil som än så länge är min längsta distans. Tidsmässigt för ett lopp är för mig än så länge Öppet spår det längsta och nu ska jag hålla på ytterligare ca 3 timmar om allt går som det ska :). Äter riktigt ordentliga portioner på alla måltider och dricker extra vatten fram till lördag och i morgon börjar jag även klunka i mig Vitargo :). Glycogendepåerna ska vara överfulla ;).


Ha en skön tisdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar