Sidor

söndag 17 juni 2012

Dagen efter....

...Vätternrundan och det känns inte som dagen efter någonting!?!

Visst har jag lite träningsvärk men inte så farligt faktiskt. Kanske kommer det i morgon eller så var det mitt lugna fina tempo som gör att det inte känns så mycket. Nåja...ett hyggligt skavsår lyckades jag dra på mig på ett inte alltför angenämt ställe...och en lätt svullen höger fotled (vilken alltid sitter på samma ställe...). Men ändå så känns det rätt schysst faktiskt :)!

Idag har det transporterats en del. Hem från Motala och sedan till Strängnäs för att fira pappsen på födelsedagen. Har försökt reflektera lite över gårdagens lopp men det är mest eko mellan solbrillorna och bakhuvudet...


Imponerad över coach Roger som inte bara cyklade VR på drygt nio och en halv timme. Han har även kört ett pass MTB idag...en annan division än den jag spelar i :-0!

God natt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar