Sidor

torsdag 7 juni 2012

Lugnet före stormen...

...antar jag att det just nu är.


Johan och jag har just checkat in oss, massor med väskor och mat på scoutgården i Gnesta och väntar nu in en hel klass med ystra 10-åringar. Fortfarande uppehåll och lite molnigt och solen bryter faktiskt igenom då och då. Hoppas nu att det håller i sig för på en skolresa ska det vara fint väder! Lunchen intogs på Geoges pizzeria. Premiär för Gyrospizza för mig. Är så mätt att om jag inte kan äta förrän i morgon kväll så gör det inget.


När nu ändå mat är på tal så uppdaterade jag mig lite viktmässigt i morse när jag klev upp på vågen. Målet jag satte upp om att tappa ett kilo i veckan fram till semestern ser ut att hålla i sig :). Kan nog bli lite si och så med det nu fram till Vätternrundan eftersom jag kommer att äta betydligt mer från och med nu för att vara fulltankad när det behövs!

Nu dags att pyssla med det sista innan stormen drar in.

Ha en skön torsdag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar