Sidor

fredag 1 juni 2012

Tre timmar sedan jag...

...och Leif lämnade kontoret i Sjöstan och äntligen har vi stoppat in coach Roger och hans pinaler i bilen och styr vidare från Uppsala till Gesunda där vi ska sova i natt. Helt galna köer mellan Stockholm och Uppsala. Jag blev helt matt och har en svacka jag måste jobba mig ur nu! Tur att vi fått med oss lite extra energi :).


Ska strax även komplettera upp födointaget med vanligt käk vid Gävlebro.

Fredagsmyset har börjat runtom i stugorna såg jag nyss på FB. Hade inte en tanke på att det är fredag idag. Fullt ös på jobbet och ett hyggligt adrenalinpåslag inför morgondagen har gjort mig lite avskärmad från världsliga saker som veckodagar och annat oväsentligt ;). Men ok jag försöker få till lite fredagsstämning här i baksätet i Leifs bil.

Ha en skön kväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar