Sidor

torsdag 28 juni 2012

Lite som en nybörjare...

...på löpning igen :). Körde tredje passet igår sedan i lördags och jag lovar att det kändes i låren. Flyttade dagens pass till i går eftersom en löparkompis skulle ut till Hellas och jag var sugen på terräng. Nu blir det löparvila till på söndag och jag hoppas jag får tillbaka lite stuns i benen tills dess så jag slipper känslan av överkokt spaghetti ;).

Nu är det bara 1,5 dagar kvar till semestern och det ska bli så skönt att vila, träna, äta och umgås. Inte ett enda projekt är inplanerat den här sommaren. Har tryckt på pausknappen för renovering av hus vilket känns riktigt bra. Ok, kanske ett litet överskåp som ska byggas men där är det stopp ;).

Ha en skön torsdag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar