Sidor

måndag 2 juli 2012

5k senare var vi...

...tillbaka på hotellet och var mäkta imponerade av utsikten uppe från den lilla kullen som vi tittat på sedan vi kom i lördags.


Det var Johan som föreslog att vi skulle ta oss upp redan under söndagen. Jag var först skeptisk till projektet men eftersom jag hade 70 min löpning i distanstempo så tänkte jag att det nog funkar att modifiera passet lite ;). 80 min tog det och 5k blev sträckan. Pulsen fick sig också en utmaning på vägen upp och var uppe på nivåer då jag verkligen tar i på löpningen. Det var brantare än jag trodde men det var kortare sträcka och gick snabbare.

Det var en grymt fin utsikt där uppe på toppen och vi slappade och njöt av vyn några minuter innan vi gav oss av neråt.


På kvällen kan jag lova att det var jubel, dans på borden och champagnesprut när Spanien tog EM-guld i fotboll. Nu är det måndagsmorgon och dags att avnjuta frukost :).

Ha en skön dag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar