Sidor

tisdag 3 juli 2012

Snälla tryck på...

...paus efter gillaknappen för nu är det så mycket färgfilm det kan vara :)! Vi har en fantastisk vecka vid Medelhavet och det känns som det kan få fortsätta ett bra tag till! Idag gjorde Malin, Alice, Nina och Kelvin toppturen upp på berget och jag är lätt imponerad av barnens uthållighet och vilja att klara av det i den värme som det är här. Alice var glad som en speleman när hon kom tillbaka efter den drygt två timmar långa vandringen :).

Lite lugnare aktiviteter var det för oss som stannade i närområdet. Jag och polaren Per var och sköt luftpistol. Tyvärr slutade landskampen med två norrmän på guld och silver och Sverige seglade in på en bronsplats. Det ska vi dock ta revansch på redan på torsdag då det är dags för luftgevär och jag känner att vi har ett starkt lag ;).


Lite mer fysiskt ansträngande än pistolskyttet var dagens Aqua gym även om det inte skapade det flås som kan behövas :-0. Blev även ett antal hundra meter crawl i havet som var betydligt lugnare idag än igår. Undrar hur stor chocken blir när jag kastar mig i vattnet i Vansbro på söndag...!? En viss skillnad i klimat anar jag...


Nu är det dags för några timmars sömn igen. I morgon är det utlovat en hejdundrandes 4:e juli av vår Amerikanska medborgare som är med på resan så det är bäst att vila lite ;).

Ha en skön natt mot onsdag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar