Sidor

fredag 6 juli 2012

En helt fantastisk...

...start på semestern och fantastisk vecka har det hittills varit. Idag går vi in på sista dagen på Mallis. Det har inte blivit särskilt mycket utnyttjande av lokalen nedan.


Det har inte gjort så mycket måste jag väl säga :). Vila från träning blev upprioriterat och ett bergspromenadpass och några gånger vattengympa blev det för min egen del. Malin har däremot varit på bergspromenaden flera gånger och till och med några av barnen har varit upp mer än en gång. Jag är rysligt imponerad. Det kanske är den magiska utsikten som lockat :).


Stället Viva Cala Mesquida kan jag absolut rekommendera om man vill komma iväg och få det mesta serverat inom räckhåll. Bra mat och kall öl i massor. Är glad att jag inte är lockad av bakverk för det finns ett hyggligt utbud av det till varje måltid...

Dagsupplägget har varit frukost 8-9.30 (senare för var dag...). Sen poolen fram till efter lunch och därefter havet som verkligen är läckert att plaska i. Middag vid 19 och sen kaffe och konjak vid poolområdet och vid 23 brukar John Blund dyka upp ;).

Ha en skön fredag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar