Sidor

tisdag 16 augusti 2011

40 minuters cykling med inslag...

...av kvalitet blev det i alla fall idag. Det var ju tisdag och då ska Hammarbybacken cyklas på väg hem från jobbet. Var inte lika sugen på det idag som förra tisdagen så jag nöjde mig med en sväng uppför backen. Hade inte heller pulsbandet med mig och eftersom jag är barnsligt nyfiken att följa pulsen så var det faktiskt inte lika kul...Trött var jag också och det finns säkert många fler anledningar till att det bara blev en sväng ;-).

Benhinnan som jag var lite orolig för efter Midnattsloppet känns faktiskt över förväntan bra så här tre dagar efter loppet :-). Har börjat köra tåhäv och lite stretching varje dag samt fortsätter med Linnex och massage och håller tummarna för att det är på väg åt rätt håll. Det var längesedan jag var ute på något morgonpass och jag tror faktiskt att jag ska ta och pallra mig i säng nu och se om jag inte är lite på hugget för en mycket lugn löprunda på ca 40 min i morgonbitti :-). Har lite spring i benen även om jag är rysligt trött. Det var så himla skönt i vintras när jag började sticka ut i mörkret på morgonen och ta 5k innan ens tuppen var uppe. Ska försöka fånga in den där känslan igen :-).

Ha en skön tisdagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar