Sidor

tisdag 16 augusti 2011

"För att jag kan"...

...sägs det i reklamen för Beckers färg där folk byggt hus i eländiga terränger. Lite så kändes det i går kväll när jag efter en slitsam dag på kontoret med avrundning med bouletävling inne i stan tog mig tillbaka till kontoret för att hämta cykeln och trampa hem i lätt regn. För bara ett år sedan hade jag nog bara skakat på huvudet om någon kommit med förslaget... Jag som tidigare varit ganska bekväm av mig och förmodligen tagit taxi hem istället känner det nu som en fördel att få vara ute och andas lite frisk luft så ofta det bjuds tillfälle. Att det tar en stund extra är ju faktiskt en del av det hela :). Det är inte bara "för att jag kan" utan faktiskt till stor del för att jag vill och jag vill att den känslan sitter kvar länge :). Strax dags igen att hoppa upp på hojjen och trampa till jobbet. Ska försöka hitta på något mer pulshöjande efter jobbet idag ;). Det lutar åt Hammarbybacken :).

Ha en skön tisdag


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar