Sidor

lördag 13 augusti 2011

Det här med lopp...

...har en viss inverkan på mig kan jag åter konstatera. Det är spring i benen och så kändes det inte igår men ikväll är det ju dags för Midnattsloppet och ta-mig-sjutton så finns känslan där av lite höjd puls och föraningar om hur skönt det är att springa över mållinjen och de små lyckokemikalierna frigörs :). Jag är i princip smärtfri och det som känns nu bedömer jag vara träningsvärk. Känns bra i benhinnan och det är jag mycket tacksam för :). Nu är det ca 5 timmar till start och det kliar lite i benen och jag hoppas de känns lätta ikväll. Ska faktiskt göra ett försök på sub 50 ikväll om allt känns bra och det går någorlunda bra att ta sig fram...

Ha en skön lördag


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar