Sidor

onsdag 31 augusti 2011

Klockan drar igång...

...05.20 och det känns inte ens jobbigt att sträcka sig efter träningskläderna som jag la fram kvällen innan. Ingen aning om vilket väder som väntar utanför men jag är beredd att sticka ut även om regnet strilar ner för jag vet hur gott jag mår efter ett morgonpass. Jag möts dock av en klarblå himmel och solen håller på att leta sig upp. Planen idag är samma som igår att hålla 180 steg i minuten. Det går riktigt bra och jag kan konstatera att jag ligger på ca 5.50-tempo. Kör en liten runda på drygt 20 minuter och ägnar sedan en stund åt stretch av ben. Är inte helt återställd efter överansträngningen i vaden i somras men det känns rätt ok nu. Drog på ett lager Linnex liniment innan jag stack ut och det känns ordentligt i duschen efteråt vill jag lova ;). Efter stretchen innan det var duschdags tog jag mig även tid till ett magpass med PoWorkout. Tänk vad jag hinner med när jag går upp en timme tidigare än jag brukar :)! Att sedan få cykla till jobbet i ett härligt solsken gör ju inte starten på dagen sämre direkt :).


Ha en skön onsdag

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar