Sidor

måndag 29 augusti 2011

Vilken helg det...

...det blev. Inte på träningsfronten men väl på festfronten :). Min kära syster gifte sig och blev med det fru Watz. Det var ett mycket fint bröllop och en ordentlig fest. Jag tillsammans med syrrans kompis Christine fick förtroendet att vara toastmaster och toastmadame och det var både kul och lyckat :). Döttrarna var näbbar och himla söta i den rollen. Middagen flöt på jättebra och det var bra talare rakt igenom. Maten smakade jättebra och goda viner serverades till det. Det är alltså inte träningsvärk jag har känningar av idag och kolhydratladdningen som varit skulle säkert räckt till ett långlopp ;).


Bra start på veckan med träningsfri måndag men i morgon är det dags att sätta fart igen och jag tror nog att ett morgonpass kommer sitta fint. 30 min löpning är tanken att det ska bli som uppvärmning efter i princip en veckas vila.

Snart dags för nattning av barn och en förhoppning att jag inte ska slockna själv under den aktiviteten...

Ha en skön måndagskväll

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar