Sidor

tisdag 9 augusti 2011

Jorå nu har jag trampat...

...MTB uppför Hammarbybacken efter jobbet idag. Två svängar blev det och det krävs några gånger till innan jag orkar hela vägen upp i ett svep. Det ska bara gå! Gick upp med cykeln sista biten båda gångerna när hjärtat kändes som det hellre ville vara utanpå bröstet än inuti och skinnet på låren kändes som ett par storlekar för litet...;).


Här syns backen i bakgrunden på väg från jobbet.

Nedan är en bild från första svängens stopp.


Och det är en ganska trevlig utsikt från toppen :)!


En timmes cykelträning blev det totalt om jag räknar med transportsträckorna. Jag är helnöjd och tackar Martin H för tipset att ta den här vägen hem från jobbet. Nästa gång skippar jag kanske ryggsäcken som väger några onödiga kilon...;).

Nu blir det lite lugnt fram till Midnattsloppet på lördag. Inga hårda pass då jag vill vara så fräsch som möjligt i benen. Något simpass kan det nog bli iaf :).

Ha en skön tisdag

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar