Sidor

tisdag 23 augusti 2011

Tisdag kväll och jag bangade...

...Hammarbybacken på MTB när jag stack hem från jobbet strax efter 22 ikväll. Alldeles för mörkt och riktigt trött var jag med för den delen. Den lugna träningsveckan håller i sig. I söndags var jag dock så sugen på att springa så jag blev yster som en vårkalv när jag frågade Malin om vi inte skulle ta en sväng tillsmammans och fick ett jakande svar. Det var jättekul - Malin hade ett jädra klipp i benen och vi sprang jämsides hela rundan som varade i 41 minuter. Omvända roller igen kanske så småningom. Förr (läs förra hösten) var det jag som låg bakom och den senaste tiden lite mer framför och nu börjar vi bli mer "samsprungna". Blir spännande med halvmaran i september som vi ska springa tillsammans :-).

Nästa vecka blir det lite mer planerad träning igen. Det är ett ruggigt tempo nu med allt som inte har med träning att göra men som sagt - snart lite mer balans :-).

Ha en skön natt mot onsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar