Sidor

lördag 4 augusti 2012

Blir helt gråtmild av...

...det underbara vädret som behagat infinna sig i Stockholm idag :). Inte bara vädret som varit kanon idag. Jag gjorde premiär som deltagare i Örbycyklisternas damsektion idag och det blev en av sommarens höjdpunkter på cykelfronten! Det var inte kanon enbart för att det var jag och fem damer utan även ett fantastiskt väder och ett tempo som gjorde att jag inte hade hjärtat i halsgropen i fem mil ;). Det fanns utrymme för flera spurter där jag lyckades pressa upp pulsen på nya nivåer för att sedan cykla lite mer behärskat och få chans för återhämtning. Att jag sedan cyklade på det nyinköpta fullblodet gjorde inte rundan sämre ;).


Jag kommer absolut att cykla med de galanta Örbydamerna igen så snart jag får chans till det. (Ryktet säger att det faktiskt kan bli redan i morgon). Nedan en bild på skuggan av Nina på Lismavägen.


Alldeles strax dags för middag med goda grannar där jag är säker på att det kommer att pratas en del löpning :).

I skrivande stund har jag det inte sämre än så här på trappen hemma:


Tack till Örbydamerna för en härlig runda!

Ha en skön lördagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar