Sidor

onsdag 8 augusti 2012

Lättjan tog övertag...

...idag efter en riktigt blöt cykeltur hem. Ok - tredje dagen på raken med regn på cykelturen hem från jobbet och regn är väl inte så farligt men det är ju inte helt lustfyllt! Jag verkar vara lite kräsen märker jag, det räcker inte med endorfinerna utan det ska även vara bra väder :-0! Hade bestämt med Malin att vi skulle ta en 12k löprunda när jag kom hem från jobbet. Men när jag stod i hallen som en dränkt katt slog lättjan till och jag vek ner mig. Allt var så jäkla blött så jag tvivlar på att det kommer vara torrt inom en överskådlig framtid. Har inte särskilt många mil löpning i benen så jag måste inse att det inte går att vara bekvämlighetslöpare om det ska gå att genomföra Halvmaran och Lidingöloppet någorlunda smärtfritt. Inte lär jag ställa in det för lite regn. Jag är ju för sjutton van vid regn efter den här säsongens cykellopp - skärpning nu! I morgon tar jag nog regnjackan till jobbet så kanske det blir uppehåll när det är dags att trampa hemåt ;).

Ha en skön onsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar