Sidor

tisdag 7 augusti 2012

Lunchlöpning med inslag...

...av förvirring blev det idag. Knallade iväg till gymet och bytte om och stack ut på en 5k-runda i Sjöstaden trodde jag. Lyckades förirra mig när jag sprungit förbi Sickla udde och snurrade runt i ett bostadskvarter vid Danvikstull en stund innan jag var på rätt spår. Rundan slutade på 7k och jag blev lätt stressad när jag möttes av broöppning på Skanstullsbron :-0! Samtidigt glad att jag inte hade ett väntande möte. Väl tillbaka på gymmet blev det en snabbdusch och det tog en bra stund innan eftersvettningen klingade av ;). Blir nog fler rundor ute innan jag kliver in på löpbandet igen. Nu har jag koll på vägen och ska kolla tiderna för broöppning!


Ha en god natt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar