Sidor

torsdag 9 augusti 2012

Du ska inte med...

...ner på gymet på lunchen? Frågan kom från kollegan Björn. Nej, svarade jag eftersom jag var rätt stressad och försökte samla mina tankar efter ett just avslutat möte. Men så tänkte jag snabbt efter att det kanske var precis vad jag egentligen behövde och efter 20 min på löpbandet var stressnivån betydligt lägre och efter en halvtimme så var stressen utbytt mot handlingskraft. Tack Björn för den lysande idén :)! På väg tillbaka till kontoret kom sms från Malin som löd "nytt försök med löpning ikväll?". Vad svara jag på det då..."inte mycket för det här med träning och så"...Nej det är klart att jag tackar ja till en timmes röra-på-fläsket-runda utomhus. Löpband i all ära men att tugga lite asfalt är ändå lite mera nice :).

För att säkerställa att det inte skulle regna på cykelturen hem från jobbet idag så packade jag ner regnjackan och det fungerade utmärkt. Inget regn på hemvägen för första gången den här veckan :). En bra träningsdag avslutas nu med lite OS på tv.

Ha en skön torsdagskväll!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar