Sidor

torsdag 28 oktober 2010

Galen eller inte...

...funderar jag över efter att ha kommit till jobbet halv sju på morgonen och startar med en promenad på 2.5 kilometer. Uppfriskande var det och jag presterade förmodligen bättre än om jag enbart startat med en kopp kaffe. Inte så galet i alla fall förmodligen...Kan vara ett resultat av att det var nytt rekord på vågen i morse med en vikt på 71,4 kilo. Jag har alltså endast 4 hekto kvar till på måndag 11.30 då jag har uppföljningsmöte på Itrim. Kan tyckas fånigt med detta fokus men det driver på mig att verkligen nå målet.

Blev även en lunchpromenad idag och det är ju bara så himla skönt att få till detta. Snart dags att ta med ordentliga vinterkläder till jobbet så inte kylan blir ett hinder.

Nu är det full fart framåt!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar