Sidor

tisdag 5 oktober 2010

Tjohoo...

...och jag som tyckte det gått trögt de sista veckorna. Snacka om positiv överraskning när jag hade gått ner 2,3 kilo på två veckor :). Har nog blivit lite fartblind och inte ser verkligheten så tydligt...

Avseende fettmassan, som man så snitsigt kan se på Itrimvågen, så har andelen fett i kroppen minskat från att ha varit 26,2% till 19,6% på cirka 10 veckor. Viljan och motivation kommer med säkerhet finnas kvar efter kvällens invägning och gruppträff :). Nu kör vi!

God kväll :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. att jag är 100 % säker om att Du går i mål inom tidsramen.

    SvaraRadera
  2. Tack - efter kvällens gruppträff känns det verkligen så! Det bara ska gå, hur svårt kan det vara?!

    SvaraRadera
  3. Strengnäsgumman6 oktober 2010 kl. 22:14

    Jag vet hur svårt det kan vara, men Du har tydligen knäckt coden. GRATTIS !

    SvaraRadera
  4. Strengnäsgumman6 oktober 2010 kl. 22:17

    Jag vet hur svårt det kan vara,men Du har tydligen knäckt coden. GRATTIS!!!!!!!

    SvaraRadera