Sidor

söndag 3 oktober 2010

Kebab...

...sallad blev en ny bekantskap och upplevelse idag. Är man bara lite finurlig så kan man faktiskt följa med övriga i ett sällskap på samma matställe utan att känna att man pajar för sig. Jag bad idag om en Kebabtallrik utan pommes frites eftersom jag slutat med pommes. Det blev en riktig fullträff. Först trodde jag att de på matstället skulle tro att jag var lite knepig men det var tydligen inte första gången de fick den beställningen för han sa bara "jaha en Kebabsallad". Tänk vad ens hjärna är programmerad efter gamla vanor...

Valde en fysisk aktivitet med barnen idag istället för bio. Vi tog en runda på bowlinghallen istället vilket var jättetrevligt :).

Nu lite shopping. Jag bara måste kolla efter ett par nya brallor eftersom mina nuvarande ser väl pösiga ut trots att det är tight modell. Vilket härligt bekymmer :)!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar