Sidor

onsdag 13 oktober 2010

Mums...

...kunde inte hålla mig från att skapa en flik här på min blogg med just namnet "Mums". Här lägger jag sådant som jag tycker smakar riktigt gott och som inte bara hjälper mig att gå ner i vikt utan även sätter lite färg på tillvaron smakmässigt :-).

Dagen har varit riktigt stökig och avslutades med att mc:n inte startade när jag skulle från jobbet och jag som var på väg till föräldrarmöte och hade missat att träna pga. diverse andra omständigheter. En kollega som alltid är på hugget och bara fixar det mesta råkade stå utanför garaget när jag var på väg därifrån och meddelade glatt "jamen ta min bil då". Snacka om att det finns schyssta arbetskamrater :-)!

Körde lite styrketräning hemma nu efter föräldrarmötet och har faktiskt lyckats sätta ihop ett litet grundpass med hjälp av dintraning.se som jag tycker är en riktigt bra sajt där man får en bra vägledning till vilka övningar man ska köra för en specifik muskel. Ska köra detta ett tag tänkte jag. Måste ju vara bra eftersom jag får träningsvärk ;-).

Dagens tack till Johan på jobbet :-)

God kväll

1 kommentar:

  1. Tack, jag har redan printad ut recepten. Eftersom jag har haft förmånen att smaka på detta hemma hos dig så vet jag att det är just MUMS.

    SvaraRadera