Sidor

fredag 1 oktober 2010

Snabbt inlägg...

...med konstaterandet att inget händer med vikten men kroppen ändrar form så smått och jag är tillbaka i träningen! Har bokat in träning i kalendern de kommande två veckorna så att det ska bli av. Gick från svart-vitt till färgfilm mentalt på träningen (pulspass Itrim) igår med. Jag behöver träningen - inget snack om den saken!!

Blev glad när jag såg att det är en föreläsningskväll 25 november med bl.a. Blossom. Detta är redan inbokat i kalendern. Hoppas på lite nya infallsvinklar :).

Konstaterade igår att under två månader har jag tränat 29 gånger på Itrim. Känner mig mycket stolt men inte nöjd!

Hoppas på en fantastisk fredag :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hoppas den mentala färgfilmen håller i sig.
    Vi hoppas på riktigt häftig färgfilm i Lötbadet om 1 timme.

    SvaraRadera