Sidor

söndag 31 oktober 2010

Zumba och...

...Booty Express är helt nya upplevelser som jag varit med om idag och helgen går mot sitt slut och en liten sammanfattning är nog på sin plats.

Har siktat hårt mot att nå viktmålet 71 kilo till i morgon och ser nu att det är på gränsen men är hyggligt nöjd ändå med tanke på att jag minskat ca 14 kilo på en ganska kort tid om jag sätter det i lite perspektiv. Det har tagit många år att lägga på mig dessa överflödiga kilon men endast ca 3 månader att få bort dem. Och sett så är det rätt ok faktiskt :). Satte ner foten i rätt tid och styrde om kursen.

Lördag morgon var jätteskön med en härlig långpromenad på 7 km och efter det födelsedagsfirande i Eskilstuna. Idag startade dagen med ett gäng timmar i garaget med mek av mc vilket inte gick som jag ville men vad gjorde det med det som följde på eftermiddagen...En vän föreslog att vi skulle testa några pass på World Class i Hägersten som hade "prova på helg" och det gjorde vi. Hoppas jag tar mig ur sängen i morgon...vi började med ett Booty Expresspass och det var, i mina ögon sett, ett riktigt tufft pass för baken och låren. Efter det var vi med på ett Z-expresspass som jag inte hade en aning om vad det var, och det visade sig vara Zumbadans! Det var riktigt roligt men koordinationsförmågan räckte inte riktigt till för dansen...;).

I morgon dags för en ny dag med andra äventyr :).

God kväll







- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Lycka till med dina fortsatta äventyr

    SvaraRadera