Sidor

tisdag 5 oktober 2010

Mjölkpaket...

...12 st närmare bestämt. Tycker det är en ganska trevlig måttstock på hur mycket som försvunnit från min kropp sedan resan mot en ny livsstil startade för ca 10 veckor sedan. Man kan ju diskutera det här med densitet på mjölk kontra fett respektive muskler men nu gör jag det lite enkelt bara för att det är så roligt. Nu är det två ynka mjölkpaket kvar som jag ska ha bort och jag har 28 dagar på mig för att nå viktmålet. Stod stilla ett bra tag men nu verkar det ha släppt igen och jag kan än en gång konstatera hur viktig den fysiska aktiviteten är inte bara för psyket som jag framhållit på den sista tiden utan även för viktnedgången. Inga nyheter men viktiga att inpränta i mina nya tankebanor.

Frukosten avslutad bestående av smoothie och en härlig espresso. Nu dags att gå med barnen till skolan. De har gå- och cykelveckor nu dör alla uppmuntras att ställa motorfordonen hemma och istället få lite fysisk aktivitet. En superbra ide tycker jag :). Bra jobbat alla som anammar detta!

God dag

Affe



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar