Sidor

söndag 3 oktober 2010

Söndag...

...förmiddag och dagens pulspass är gjort. Blev dock inte alltför hög puls pga. en mindre (hoppas jag) knäskada. Tur att det finns annat på kroppen att träna - mage till exempel ;). Skulle testa att springa fem km igår men kom bara tre innan det var något i vänster knä som bad mig ta det lite lugnt. Drog därför ner på tempot och power walkade de sista två kilometrarna.

Drack vitt vin både i fredags och i går kväll. Hade köpt en Petit Chablis som jag bara var så sugen på och den var som bomull i munnen. Får väl inse att den njutningen syns på viktminskningstempot... I dag var det faktiskt ändå en liten minskning av vikt :). A minute on your lips a lifetime on your hips...

Blev medbjuden på We Will Rock You av min syster i går på cirkus. Det var en riktig höjdare och jag gissar att det blir en del Queen på Spotify denna vecka.

Nu en härlig dag med tjejerna :).


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar