Sidor

torsdag 23 december 2010

Börjar bli smått...

...beroende av min App #PoWorkout. Ett litet pass på morgonen så är stelheten i kroppen som bortblåst. Skulle säkert kunna göra andra övningar istället men eftersom jag inte är så kreativ i ottan så behöver jag en guide. Känner också att det börjar ge resultat :). I morse fick jag även med äldsta dottern på ett pass. Roligare blir det med en träningskompis :)! Är så himla glad att döttrarna är intresserade av aktivitet som gymnastik och dans samt att de verkar förstå varför vi har mer fokus på kost och träning hemma. Igår kom de själva med idén att sluta med godis och det är ju svårt att säga nej till :).

Har nyinförskaffade magasin hemma som ska läsas i helgen. Både senaste Blossom och Fitness. Började bläddra lite i Fitness magasin i går och det innehöll bl.a. reportage om tre tjejer som gjort livsstilsomställningar och på relativt kort tid gjort fantastiska resultat med sig själva. Jättekul läsning! Var även med en tränings-dvd gjord av Caroline Nilsson på Gymglam som även måste kollas in. Finns säkert en del att lära även där. Kunskap är ju en lätt börda ;).

Står i kön på MediaMarkt och närmar mig kassan så det är dags att sluta blogga för denna gång. Ska hem och njuta en dubbel espresso på de nyinköpta lyxbönorna :).

God träningsjul! Själv tänker jag satsa på lagom med träning och på julbordet siktar jag in mig på proteinerna de kolhydrater jag får i mig får komma från julsnapsen ;).


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar