Sidor

tisdag 28 december 2010

#GymGlam...

...och Caroline Nilsson är en riktig kunskapsbank där det går att hitta många bra tips och få ideér till både kost och träning. La därför till platsen som länk här till höger.

Idag har jag och yngsta dottern en softardag. Skidorna får vila och vi pysslar och surfar runt lite istället. Just nu målas det med vattenfärger :-). Skidåkningen känns bara bättre och bättre. Tekniken kommer så sakteliga smygande nu märker jag och jag blir inte bara omåkt utan flåsar faktiskt förbi en och annan motionär själv i spåret ;-).

Ikväll blir det ett gympass och så måste jag börja planera kosten och lägga in tider för träning i januari. Ska bli spännande (som jag tidigare tjatat om...). Har önskat skivstång och lite andra träningsgrejer i födelsedagspresent så att jag kan träna hemma de dagar jag inte kan ta mig iväg till annan träning. För tränas ska det :-)!

Känner mig lite stel och trött idag och det beror säkert på att jag hoppade över mina morgonpass med PoWorkout. Får ta ett pass nu känner jag så är jag igång sen :-).

Ha en skön dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar