Sidor

söndag 12 december 2010

Grön av avund...

...blev jag när jag såg Per G:s glidytor som han hade på sina löparlagg idag när vi var ute med familjerna vid Rudan och njöt av en suverän vinterdag :)! Jag har dock förmånen att få vara med och se hur man får till de där belagen någon kväll nu i veckan. Nu ska det vallas! Tänker dock fortsätta med tejpade spann på skidorna ett tag till eftersom jag nu fått till ett riktigt bra grepp genom att tejpa ytterligare några centimeter.

Helgen har varit mycket bra och det var även skidor på lördagen då jag och yngsta dottern var ute och körde ca 3 km. Bra för en 6-åring att ta sig runt så fint som hon gör :). Jag passade på att köra lite teknikträning utan stavar under vår lilla tur. Blev även en härlig fika efter rundan.




Avslutade helgens träningsaktiviteter med ett pass med Appen #PoWorkout som fortfarande känns som ett riktigt bra träningsverktyg.

Hoppas nu på en bra vecka!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar