Sidor

tisdag 28 december 2010

Igång på gymet...

...äntligen. Det kanske jag inte säger i morgon för det togs i en del ikväll :)! Blev faktiskt lite darrig i armarna efter styrketräningspasset. Urstolt för att jag sprang 5 km på löpbandet i ok takt. Höll ca 10 km/tim vilket jag anser helt ok. Pulsen var som max uppe i 167 och låg runt 150 den mesta delen av tiden. Skulle faktiskt ha kunnat springa längre men valde att nöja mig med målet jag satte upp för dagen. Lyckat att de även hade en "stakningsmaskin" som är perfekt träning inför HalvVasan :). De övningarna kommer garanterat kännas i tricepsen i morgon...;). Tack Per att du hängde med till gymet - kul med träningssällskap. Var bra hungrig när jag kom hem och drog en halv stor Kesoburk och en dl kräftstjärtar. Nu ett par dl antioxidanter. Valde en Zinfandel idag :).

Dagens träning blev totalt: 5 km löpning och 45 min blandad styrketräning mestadels överkropp och armar. På eftermiddagen blev det även ett magpass med #PoWorkout.

God kväll

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar