Sidor

fredag 10 december 2010

Helgen inleds...

...med fredagskväll och Kebabsallad som jag fortfarande står fast vid att jag mår bättre av än en kolhydratbomb som t.ex. Pizza eller traditionell kebabrulle eller kebabtallrik. Känner att det är inte det goda som jag är på jakt efter när vi kör med hämtmat på fredagskvällen utan det är känslan av avkoppling utan inslag av tillagning och efterföljande undanröjning som är den stora grejen. Lite slappning ikväll och sedan skidåkning för hela slanten på lördag och söndag :).

Trevlig helg!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hej Affe!
    Nu har det gått två månader sedan du peppade igång mig på min resa till ett lättare liv. Jag vill tacka dig för dina tips och råd, ditt engagemang och coachning. Du har bidragit stort till att jag hittills har tappat 17kg. Vem trodde för två månader sedan att jag skulle klara av att åka två mil på skidor...inte jag iallafall. Ser fram emot vår första skidtur tillsammans.

    Kollega & vän
    //roger

    SvaraRadera
  2. 2 mil - starkt jobbat liksom dina insatser mot ett "lättare" liv! Imponerande att du gör resan så målmedvetet. Nu gasar vi vidare mot nya mål som även innefattar lite skidåkning :).

    /Affe

    SvaraRadera