Sidor

onsdag 15 december 2010

Bra sugen på...

...att ut i spåret och testa mina nyvallade skidor. Efter grillningen av kycklingen tänker jag faktiskt ge mig ut på en tur!

Kul överaskning i brevlådan idag från #Gatorade och #PoWorkout :). Måste testas kanske redan ikväll ;).

Idag har vardagsmotionen inneburit tre raska promenader på ca 6 km totalt. Blev även 2 pass från #PoWorkout, Stark rygg och Muskulös mage. Funkar riktigt bra att köra som uppvakningsövning på morgonen.

Är inte helt nöjd med att jag är totalt oförändrad i vikt och framförallt fettandel så nu vrider jag om min "kostcirkel" lite igen och minskar på kolhydratintaget i förhållande till proteinet så får vi se om det gör någon effekt.

Nu verkar jag ha grillat klart så nu blir det att ladda depåerna innan skidåkningen :)!

God kväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Bra tränat! :) Att dra ner på kolhydraterna brukar vara ett vinnande koncept! Kör hårt! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack Susanne! Ha en fin dag :).

    Affe

    SvaraRadera