Sidor

onsdag 8 december 2010

Har utökat...

...morgonträningen med hjälp av en ny fiffig App som heter #PoWorkout som består av ett antal övningar där man väljer vilken nivå som önskas och vilka muskelgrupper som ska tränas. Verkar funka bra för mig som än så länge har lite dålig fantasi. Hjälper mig även att få lite variation till hantelträningen.

Igår var det julbord med jobbet på Långholmens värdshus. Det blev en riktig proteinladdning bortsett från kolhydraterna som slank ner i form av en pepparkaka och en Eriksbergsöl :). Vi hade en riktigt rolig aktivitet innan middagen som var att sjunga i kör. Det var bl.a. Putte från "Så ska det låta" som höll i trådarna och han inledde med att säga att de var i hälsobranschen. Efteråt förstod jag vad han menade eftersom jag var avslappnad och på mycket gott humör och det kallar jag också för hälsa :). En hel del färgfilm med andra ord!

Längtar till helgens skidåkning även om jag fortfarande har ordentlig känning av tidigare åkning. Vurpan jag gjorde på lördagen lyckades trycka till några revben som ömmar ordentligt. Bara att bita ihop och ladda om ;).

Hoppas nu på en bra onsdag till oss alla!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Du ska se att du snart är med i någon kör.
    Det är härligt med sång. Man blir GLAD.

    SvaraRadera