Sidor

söndag 5 december 2010

Sex rutor...

...Marabou mjölkchoklad hann jag sätta i mig innan jag reagerade på vad jag höll på med! Förmodligen var det dagens fantastiska skiddag som bara ville fortsätta som gjorde att jag satte i mig lite ljus choklad med massor av socker i eller så var det så enkelt att jag behövde fylla på energiförrådet snabbt ;)! För energi har det gått åt denna helg.

Vi har haft två fantastiska dagar i Rudan fyllda av frisk luft, bra väder och ett schysst skidföre. Båda tjejerna har åkt skidor som de inte gjort annat förr och de verkar haft riktigt roligt :). Jag känner att jag fått ut riktigt bra träning i helgen och lördagens skidlektion gav väldigt mycket. Ska nu även sätta mig in i vallningens ädla konst så ska nog det här bli en vinter att minnas :)!

Kunde inte låta grillen vara ikväll utan skottade fram den och grillade på lite härlig rostasfilet som tillsammans med ugnsbakade rotfrukter och ett glas rött avrundade helgen på ett mycket bra sätt.

Antar och hoppas att natten nu kommer att fyllas av djupsömn...

God kväll





- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hoppas att vintern håller i sig när ni kommit igång så fint hela familjen.

    SvaraRadera