Sidor

torsdag 30 december 2010

Mer inspiration...

...på gång. Fick tips av Per G att Pasi Salonen startar föreläsningsturné i januari. Den 18:e är det dags för Stockholm och jag ska garanterat dit och lyssna på hans "Trött fet & 40" http://www.pasisalonen.se/forelasningar.php. Ska bli oerhört spännande att lyssna på kanske Sverigest mest vältränade 45-åring.

Om jag hade en härlig träningsvärk igår efter tisdagens besök på gymet så var det bara en smekning jämfört med hur det känns idag...kan knappt bärga mig tills jag får ta ett riktigt pass ikväll för att mildra det onda ;).

Har lite soffhäng med mina tjejer nu på förmiddagen så får vi se om vi hittar på någon aktivitet efter lunch.

Känns för himla bra att vara igång med livsstilsomställningsresan så jag inte behöver avlägga ett sådant nyårslöfte. För dem som ska ta tag i sig själva avsaende kost och träning nu till nyår kan jag rekommendera Itrim som verkligen hjälpte mig att komma igång :).

Ha en skön dag

Affe


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. En stor eloge till Itrim och till DIG.
    mitt nyårslöfte behåller jag för mig själv. Om det funkar kommer jag att berätta det.

    SvaraRadera
  2. Vill bara önska dig ett GOTT NYTT ÅR med ditt nya sunda liv

    SvaraRadera
  3. Tack till er båda :). Som jag tidigare sagt så är jag stolt men inte nöjd ;). Det har hittills varit en fantastisk resa son pågått sedan v.30 och nu fortsätter den med fler spännande mål och utmaningar. Hoppas att ni båda får en fantastisk nyårsafton och ett gott nytt år :).

    Affe

    SvaraRadera