Sidor

torsdag 9 december 2010

Vardagsmotion för...

...hela slanten blir det för mig. Promenerandet håller i sig men inte i samma utsträckning som förra veckan då jag fick ihop en mil om dagen vid flera tillfällen. Denna vecka ligger jag på drygt 5 km om dagen och jag får känna mig stolt men inte nöjd ;). Har kompletterat morgnarnas styrketräning med hjälp av Appen #PoWorkout som verkar fungera fint som ledsagare när man är lite nyvaken ;). Lätt att hålla reda på hur många reps och set jag kör. Hittade även en ryggövning i Appen som verkar bra.

Är fortfarande förvånad över hur viktstabil jag hållit mig de senaste veckorna. Det händer inte mycket åt vare sig det ena eller andra hållet. Bra tycker jag för då får jag lite känsla för hur jag kan lägga kosten i förhållande till hur mycket jag rör på mig. Något jag sällan eller kanske aldrig funderat över tidigare...Känner mig dock lite nyfiken och mogen på att köra lite fettförbränning inom kort :).

Strax hemma hos mina goa tjejer men först ytterligare lite promenad efter bussturen.

Trevlig kväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar