Sidor

onsdag 22 december 2010

Långsam start...

...på dagen idag. Två övningar med #PoWorkout fick mig att vakna till. Nu är det strax dags att ge sig iväg till jobbet för en sista arbetsinsats innan julledigheten startar.

Jarkko släpper lite information om Fustras Superstar program varje dag på sin blog. Blir ingen "walk in the park" men ska man se resultat får man räkna med att insatsen är hög ;). Ska bli otroligt spännande att vara med. Har även lyckats pricka in en tredagars konferens i mitten av januari så bara det blir en liten utmaning mitt i träningsprogrammet som är på 30 dagar. Har killar upp konferensanläggningen och de har ett schysst gym :)! Känner att tiden sedan v.30 då resan startade har gett mig betydligt bättre förutsättningar att klara Jarkkos program än om jag hoppat på det direkt. Kunskapen om kost och träning är betydligt bättre nu och även kunskapen om min egen kropp är betydligt bättre.

Nu dags att ta sig an onsdagen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar