Sidor

torsdag 16 december 2010

Ny utmaning och..

...en relativt snöig lunchpromenad blev det idag.

Den nya utmaningen består av att vara med på #Jarkko Kortelainens #Fustra Superstar program i januari. Känner att det kan vara ett lämpligt steg i min livsstilsomställningsresa. Jag har nått en vikt som jag känner mig nöjd med och den nya utmaningen hoppas jag blir en perfekt start för att tona kroppen med en snabbstart. Jag la till Jarkkos blogglänk här till höger som ännu en av mina inspirationskanaler :).

Lunchen avklarad och nu dags för eftermiddagspasset på jobbet.

Ha en skön dag i snön om du har möjlighet :)!






- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Inget pulsande i snös för min del, men det är vackert att titta på.

    SvaraRadera
  2. Han är grym och följer du alla råd så kommer du verkligen komma i form.

    SvaraRadera
  3. Jag är också anmäld till Jarkkos utmaning.Nu ska de extra skinnet bli muskler och Itrim månaderna bli till HÅRD tränign!
    Lycka till!

    SvaraRadera