Sidor

onsdag 1 december 2010

1 december..

...och det är väl inte bara jag som konstaterar att det är riktig vinter i Stockholm och jag tycker det är riktigt härligt :). Något annat som är härligt är att morgnarna hemma fortfarande präglas av harmoni och glädje istället för stress och buttra miner. Att gå upp en timme tidigare har helt klart sina fördelar :).

Nu håller i alla fall jag tummarna för att det blir skidväder i helgen som närmar sig med stormsteg!

Ha en skön dag


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Det är riktig vinter även i Strängnäs.
    Har tagit en promenad i strålande solsken, men det bet i kinderna.

    SvaraRadera
  2. Låter härligt:)! Jag fick också en skön promenad på lunchen. Hoppas nu vädret håller i sig.

    Affe

    SvaraRadera
  3. Hej Affe! Även i Småland är det riktig vinter . I kväll är det drygt 20 minusgrader. I går tog jag mig en tur med sparken men det bet ordentligt i kinderna. Idag blev det träning på gymmet i stället. Ännu har jag inte provat skidorna men det har Lasse gjort. I helgen kommer Ulrika, Tobias och Milton hem. Vi ska baka pepparkakor och gå på Eksjö julmarknad. Lycka till med skidträningen! / Christina

    SvaraRadera
  4. Hoppas verkligen det blir skid o inte skitväder-:) i helgen! Jag varit lite oinspirerad o fuskat med maten men gick en mil i vackra vädret igår. Hälsar itrimkompis

    SvaraRadera