Sidor

tisdag 30 november 2010

Riktigt bra...

...tisdag med mycket vardagsmotion och positiv träff på Itrim Sickla. Innan jag är hemma ikväll kommer jag ha fått ihop en mils promenad. Känns bra att få mjuka upp ljumskarna efter skidåkningen i söndags.

Äter sedan några veckor betydligt mer kost och det känns som jag gör rätt och hittat någon form av balans för på en månad har jag ökat 7 hg i vikt varav 5 ska vara muskelmassa :). Åt helt rätt håll alltså.

Hade tänkt ett lätt löppass i kväll men tror jag skippar det och tar ett glas vin och slår in lite julklappar istället :). Känns som vardagsmotionen får stå för träningen idag (i kombination med den numera obligatoriska morgonstyrketräningen).

God kväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Har du någonsinn varit så tidig med julklappsinslagning? Måste vara ditt nya liv !

    SvaraRadera