Sidor

måndag 8 november 2010

Det är nog lätt...

...hänt att slinka tillbaka till tidigare kostbeteende efter 14 veckor med klart annorlunda måltider jämfört med jag har varit van vid. Saknar inte direkt potatis, pasta och ris men det jag höll på att falla för i kväll var en toast på svampigt vitt bröd. Men hallå där! Jag kan väl inte helt plötsligt börja stoppa i mig mer än vad jag gör av med! Det är tur att Itrims program startar med ett år och sedan ett stabiliseringsår. Jag är definitivt inte fullärd om vad jag bör och kan stoppa i mig för att må bra långsiktigt. Har nu så smått smugit in kolhydrater i måltiderna i form av falu rågrut som en del av frukosten och även bulgur, dinkel mm. till lunch och middag. Känner att det tillskottet ger mig lite mer bränsle att gå på så nu gäller det att hitta balansen. Resan fortsätter :).

Än en gång - god kväll :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar