Sidor

torsdag 18 november 2010

Tog bilen till...

...jobbet idag för att få logistiken så effektiv som möjligt. Kan bara säga att det var riktigt trist! Tänk att ett sätt att ta sig till jobbet kan kännas så ruggigt beige. Har gjort det i åratal men de senaste veckornas upplevelse av att få röra på mig samtidigt som jag tar mig från en plats till en annan har blivit smått beroendeframkallande. Ordet beroende har väl kanske inte så där jättepositiv klang men i det här fallet är jag faktiskt glad över att vara beroende av något. Kommer på mig flera gånger om dagen nu att jag är på jakt efter vardagsmotion i alla former. Hissar är ett minne blott ;)!



Måste tyvärr ta bilen i morgon igen för att få ihop det på bästa sätt logistikmässigt sett men eftersom jag ändå vaknar tidigt på morgonen så får jag väl ta ett extra varv med träningen i ottan!

I kväll har jag och yngsta dottern lekt "halv åtta hos mig" och det serverades pannbiff med ugnsbakade grönsaker. Det blev väldigt höga betyg för det var mycket gott :).

God kväll




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: